Er du fyldt 4 år kan du komme og træne i Gladsaxe Karate Klub!

Vore yngste medlem er 4 år og vores ældste medlem er over 70 år. Ydermere har vi også mange familier hvor både børn og mor + far træner. Nogle af vores medlemmer kommer for motionens skyld, og andre for elite træningsskyld, nogle kommer for at lære selvforsvar og alle er velkommen. Du/i er velkommen til at komme forbi og få nogle gratis prøvetimer!!

VI optager kun nye medlemmer/giver prøvetimer BØRN OG UNGE i August/September, samt Januar/Februar.

Elever fyldt 14år optages hele året Vi tilbyder 3 prøvetræninger indenfor 3 uger, og hvis du ønsker at blive medlem derefter, skal du kontakte Shihan Jan oppe i klubben, for info omkring indmeldelse.

Du kan også se priser og rabatmuligheder i prislisten. På siderne her, kan du se alt om hvilke hold der passer til dig, samt diverse info du har brug for når du gerne vil starte til Karate.

Ydermere kan du også direkte tilmelde dig til gratis prøvetimer, og modtage besked på hvornår du kan starte. Velkommen :)