Gladsaxe Karate Cup 2024

Gladsaxe Karate Klub´s store årlige ”Flagskib” GKC Cup blev i år holdt for 17. år i træk og det blev igen en bragende succes!

Godt 450 karateudøvere (og over 600 starter i kata og kumite) fra 41 klubber fra hele Danmark var mødt op for at kæmpe i Gladsaxe Sportshal i weekenden 25./26. maj.

Gladsaxe Karate Klub deltog også med en større trup af kæmpere i alle aldre og Gladsaxe Karate Klub gjorde sig i år bemærket ved at være den mest vindende klub ved stævnet, skarpt forfulgt af Greve.

Specielt GKK´s stortalent og tidligere Danmarksmester Natascha Lauritsen løb af med meget af opmærk- somheden med et sjældent set ”konkurrence comeback” efter at have været værk fra kamparealerne i en årrække pga. sine studier mm.

For GKK blev det til i alt 10 guldmedaljer, 7 sølvmedaljer og 12 Bronzemedaljer og man må sige, at når det gælder stævne-medaljer er GKK for alvor ved at komme tilbage i den fornemmeste række!

Holdkata 14-34 år                                       Guld Team GKK- 02 Sølv Team GKK 01

Holdkata 8-13 år                                         Bronze Team GKK 03

Kata +45 mix 10-4 kyu                                Guld Nina Skjoldager

Kata Drenge 10 år                                       Guld Felix Fredmann

Kata Piger 10 år                                          Bronze Nil Bekirova

Kata Piger 11 år 10- 4 kyu                           Bronze Yildiz Asilay

Kata Piger 13 år 10-4 kyu                            Guld Muriel Heimburg

Kata Piger 13 år 3 kyu- Dan                         Guld Anika Tang Adsersen

Kata Piger 14-15 år 3 kyu -Dan                    Guld Marie Dinsen-Andersen

Kata Drenge 16-17 år 3 kyu-Dan                  Bronze Simon Nielsen

Kata Piger 16-17 år 3 kyu-Dan                     Sølv Stella Karakaxas

Kata Kvinder 16-34 år 3 kyu-Dan                 Guld Natascha Lauritsen- Sølv Alberte Skjoldager

Kata 9 år Piger                                            Guld Flora Høøk- Bronze Mille R. Hansen

Kumite Kvinder + 45 år 10-4 kyu                  Sølv Nina Skjoldager

Kumite Piger 13 år 3 yu- Dan                       Bronze Anika Tang Adsensen

Kumite Piger 14-15 år 3 kyu-Dan -54kg        Bronze Maria Tang Adsersen

Kumite Drenge 16-17 år 3 kyu-Dan + 68 kg  Bronze Simon Nielsen

Kumite Kvinder 18-34 år + 61 kg                  Sølv Andrea Kjeldsen – Bronze Alberte Skjoldager

Kumite Kvinder 18-34 år 3. kyu-Dan – 61 kg Guld Natascha Lauritsen

Kunite Mænd 18-34 år 3 kyu-Dan -75 kg      Sølv Christoffer Elo Christoffersen

Og ikke mindst:

Superkata + 14 år Kvinder 3 kyu til Dan:

Guld Natascha Lauritsen

Sølv Andrea Kjeldsen

Bronze Alberte Skjoldager

Bronze Maria Tang Adsersen

Gladsaxe Karate Klub ønsker alle deltagerne tillykke med de flotte resultater.

Shihan Jan og bestyrelsen i GKK siger mange tak til alle medlemmer, famlier/pårørende, officials, dommere og coaches der igen i år medvirkede til at GKC Cup er et af Danmarks bedste karatestævner!!

SE FOTOS under GALLERI